Am condus Passat-ul SUV – Alltrack 2.0 TDI DSG

Autor: Andrei Nan 09 mart. 2012 Test in premiera

În martie a urmat însă o nouă surpriză – Alltrack, „Asul” care lipsea din careul Passat. Astfel, de la un simplu model de clasă medie, nemţii pot răspunde oricăror „provocări” – Poate fi o limuzină de clasă medie accesibilă unei familii tinere, un break pentru ce cu nevoie de spaţiu mai mare, o limuzină cu pretenţii premium şi tracţiune integrală şi un coupe cu patru uşi (în cazul lui CC). Dar dacă cineva doreşte un SUV? Poate alege Tiguan sau Touareg.

Asta se întâmpla până acum cel puţin, până să fie lansat Passat Alltrack – versiunea VW a „Allroad” de la Audi. Din păcate nu are sistemul de suspensie pneumatică de la Audi A6, dar are tracţiune integrală, gardă la sol mărită, protecţii laterale şi program de off-road. Mai mult, versiunile Alltrack sunt echipate numai cu motoare supraalimentate, diesel sau benzină, fiecare dintre ele având capabilitatea de a tracta o remorcă de 2,2 tone. Datorită gărzii la sol mărite noul Passat dispune şi de unghiuri de atac şi degajare mai mari, dar departe totuşi de ce „ştie” un Touareg sau chiar un Tiguan.

Cui se adresează noul model? Celor care doresc mai mult decât un break, dar nu un SUV. Celor care vor un automobil puternic, rezistent, dar şi economic, care să fie utilizat şi la tractarea de bărci sau remorci. Mai mult, este mai economic şi mai plăcut de condus pe o autostradă decât un SUV şi mai are avantajul economiei de combustibil, fiind mai aerodinamic decât un automobil de teren.

Pagini: 1 2 3


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide